zondag 16 juni 2013

Dingen die ik niet snap

- Zondagen die saai zijn.

- Vrouwen die elke minuut aan winkelen denken (ben zelf vrouw en ik denk er niet elke minuut aan, ik zeg het maar even.)

- Het begrotingstekort. Niet nodig om het uit te leggen, want ik zal het wel nooit snappen. En misschien wil ik het niet eens snappen, want het is ingewikkeld economisch gezeik dat alleen maar slecht nieuws voortbrengt.

- Mensen die niet meer sms'en. maar whatsappen

-Dat deze trui nog niet in de Vero Moda te koop is. Dat moet gaan gebeuren want ik heb hem nodig. En ik zat niet aan winkelen te denken, dit ging om een trui!




- Dat paarden edele dieren zijn. Ze zien er niet edel uit en ze scheiten op straat.

- Studenten die nu nog gaan studeren met studieschulddreiging.

- Waarom iedereen gek is op katten. (en de foto's op Facebook dumpt)

- Het is juni en ik heb het nog steeds koud. Deze week schijnt het wel 35 graden te worden, dus misschien kan ik ook eens een keer in een shirtje rondlopen.

- Waarom is geek zijn opeens hip. :V 

- Wat is een hipster? 

- Waarom zijn er niet veel mannen met lang haar? Lees: niet in mijn directe omgeving...

- De vaatwasser inruimen. Oneindig complex is dat.

- Waarom zijn er zesentachtig geloven in de wereld? Ik weet niet of het er echt zesentachtig zijn, maar als ik het heb over een groot aantal, dan noem ik het vaak 86. 

- Waarom schreef ik daarnet 86 voluit?

- Hoe kunnen vrouwen op hoge hakken lopen en nog steeds lachen?

- Waarom zendt de tv zoveel herhalingen uit?

- Waarom heeft mijn dwerghamster een plekje bij zijn oor?

En dat zijn wat vragen en dingen die bij mij opkomen op deze ZONDAGavond...
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten