woensdag 19 september 2012

Een introductie

Hai! Voor het geval jeje afvraagt wie de ik-persoon is die dit blog gaat schrijven: hier een introductie.
Ik ben Susanne. Ik zie er niet echt uit zoals op dit plaatje want ik heb geen blauwe lijntjes en zeker geen roze achtergrond. Zo zie je ieder geval niet dat ik absoluut geen foto's van mezelf kan maken en dat ik er niet zo jong uit zie (denk ik) al moest ik mij een halfjaar geleden wel legitimeren bij het kopen van drank. Ik ben niet 16, maar 23. Drie en twintig dus. Nog 7 jaar tot die grote DRIE NUL (help).

Momenteel ben ik net klaar met afstuderen van een opleiding waar ik niet verder mee wil (staat leuk op je CV). Ik heb Technische Informatica gedaan en niemand weet wat dat is dus ik kan net zo goed zeggen dat ik de kunstacademie heb afgemaakt. Die kunstacademie deed ik eerst en heb ik toen niet afgemaakt omdat ik een heldere ingeving kreeg om te gaan programmeren. Toen ik dat ging doen, wilde ik weer terug naar de kunstopleiding maar dat ging niet, want langstudeerboete en overheid die niet wil dat mensen studeren.
Mijn diploma-uitreiking moet nog komen. Tijd om na te denken over mijn toespraak. Ze houden van wachten. 
Volgens mij is mijn introductie niet logisch.
Nu zie je ook waarom ik niet geschikt ben voor de ICT-wereld.
Logica is niet mijn ding.

Daarentegen ben ik een expert in chaos. Ik ben heel goed in het maken van rommel.  Naast rommel maken, ben ik freelance (iets anders dan werkloos) illustrator en schrijf ik af en toe ook wat teksten.
Tekenen doe ik graag en tegenwoordig heb ik nog een andere hobby: Russisch leren. Ik leer alleen maar Russisch omdat ik de lettertjes zo mooi vind. Verder heb ik een Russische (ja ook al Russisch!) dwerghamster waarvan ik de naam steeds vergeet. Ik weet wel dat het een vrouwtje is, maar ik duid hem meestal toch aan met "hij".

Ik kom uit een streng christelijk gezin en woon in de middle of nowhere, omgeven door weilanden, terwijl ik gras haat omdat ik HOOIKOORTS heb. 's Zomers sluit ik mij op in een hoopvol pollenvrije bunker. Al is het niet echt een bunker en ook niet 100% pollenvrij.  

Ik ben nog niet helemaal tevreden met de layout van dit blogje, maar ik kan even geen ander design bedenken. Waarschijnlijk verander ik het na een maand of zo. Of niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten