woensdag 21 november 2012

waarom slapende vogels niet uit de boom vallen

Bij de boekhandel zag ik een boek. Ja, echt! Bij een boekhandel! Dat verwacht je toch niet...
Het boek heette "waarom slapende vogels niet uit de boom vallen". Ik vond het een interessante titel. Waarom vallen slapende vogels niet uit de boom? Ik heb wel een paar ideeën waarom.



- Slapende vogels vallen niet uit de boom omdat ze tijdens hun slaap niet kunnen bewegen.
- Slapende vogels vallen niet uit de boom omdat ze in slaaptoestand boven de zwaartekracht verheven zijn en dus hooguit rondzweven in plaats van vallen.
- Slapende vogels vallen niet uit de boom vanwege de kredietcrisis. Alles wordt verklaard met de kredietcrisis tegenwoordig, dus dit ook.
- Vallende vogels slapen niet in bomen.
- Vogels slapen niet, ze doen alsof ze slapen en vallen daarom niet.
- Slapende vogels vallen niet uit de boom omdat ze eigenlijk ninja's zijn en overal perfect in balans kunnen blijven.
- De bomen en de vogels zijn slechts afspiegelingen van de ideeënwereld, dus het maakt niet uit. Dit komt dus allemaal door Plato. Ik weet niet of een vogelidee slaapt of niet.
- Slapende vogels vallen niet uit de boom omdat ze altijd dromen dat ze op een boom zitten.
- De bomen hebben een speciaal aura om de slapende vogels op hun plek te houden.

De zaak van de slapende vogels is voldoende opgehelderd. Ik ga weer verder met Naruto lezen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten